دلشکسته







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





حرف دلم به عبدالله

عشق من ای کاش میدونستی که چقددوست دارم وامشب باحرفات اینقداذیتم نمیکردی الان که دارم بهت اس میدم ومینویسم اشکام دارن پایین میان بسه دیگه طاقت ندارم کاش دوستتدارم هام باورت بشه امشب خیلیا باحرفاشون اذیتم کردن منویادگذشته ی لعنتی انداختن عکسشونشونم دادن ولی من چشاموبستم نمیخوام چشام به چشای لعنتیش بیفته امشب بهت اس دادم که دلم گرفته گریه کردم این بغض اگه ازمنوازپادربیاره بازم عاشقتم من فقط وفقط تورودوستدارم عبدالله گریه هام بخاطراین بودولی توبااین اس هات اذیتم کردی اخه نامرداگه توبمیری منم ازم نفس بریده میشه ضربان قلبم می ایسته چون تونیستی قبلاهم بهت گفته بودم توباشی من نفس میکشم نباشی جونموازخدامیگیرم شده به اجبار اخخخخخخخخخخخخ اگه بدونی چقددوست دارم وعاشقتم پسر



نظرات شما عزیزان:

Ali
ساعت15:17---25 ارديبهشت 1392
اره آجی بعد امتحانات سر میزنه!!آره کد کج کردن عکس را بده!!آجی بعد امتحاناتم یه وبم میرسم الان فقط میام که جواب تورابدم!!!بعد امتحاناتم درستش میکنم!!رو دست تو نمیتونم بزنم آجی تو بهتر از منی!!پاسخ:اگه بهش برسی بهترازمن هم میشه بزاربعدامتحانات عشق ببینه واسش چکارکردی،کد راواست فرستادم فقط توی ویرایش قالب بزارش

فیدل
ساعت22:34---11 ارديبهشت 1392
انشا لله ببای همدیگه بیرشیم قربون اون شکل ماهت بشمپاسخ:زهرافدات

فیدل
ساعت22:33---11 ارديبهشت 1392
انشا لله ببای همدیگه بیرشیم قربون اون شکل ماهت بشمپاسخ:عاشقتم عبدالله اینشاالله اون روزبرسه

زهرا
ساعت1:37---8 ارديبهشت 1392
عبدالله اینه حرف دلم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط زهرا در 1:25 | |



کد